reklama

Aj ateisti žijú z nehmotnej látky

Ateistickí materialisti apelujú na vedu a na to že sa treba držať reálneho, t.j. hmotného sveta. No sami konajú v zmysle svojich právd? Skutočný život ukazuje že ozaj úspešní ľudia a z nich mnohí ateisti sa stali úspešnými nie tým že dali svetu niečo hmatateľné, ale práve naopak, často len predávali neuchopiteľnú myšlienku, pocit, alebo aj úplnú prázdnotu ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Boha niet a duch nejestvuje? Chcel by som tomu uveriť a oddávať sa zmyselnému životu bez zábran ničotných povier a spiatočníckych bludov. Ó, ako ja by som chcel byť múdry a kráčať s dobou, žiť a dožiť svoj život za ohňostroja jasných právd vedy, a táto slasť ktorú vie vyčariť len hmota, by ma pomaličky unášala k spánku nevedomia - mojej smrti. Pomaly, véééľmi pomaly variaca sa a napokon uvarená žaba ...

Čo musím tvoriť aby som veľa zarobil, čo musím robiť aby som bol šťastný? Hľadím na svet a vidím chudákov ako sa mocujú s hrubou hmotou a ledva prežívajú. Robotníci ktorí vystavali tento svet, títo "materialisti" si líhajú každý večer so zodretými rukami, aby ráno opäť konali špinavú prácu jediného nášho jestvujúceho sveta. Špinaví nevzdelanci ako kňazi Boha hmoty a prírody slúžia mu denne svoju krvavú omšu. Tak je to treba, to jediné platí, pracuj aby si jedol a jedz, aby si pracoval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večne nespokojný proletáriát pracuje s Božou látkou tohto sveta, s jedinou pravou substanciou, je a pije, tak prečo je nespokojný? My dnes dobre vieme ako správne podráźdiť nervy a vyvolať rozkoš, my dnes vieme, lebo máme vedu. Tak sa vzdelajte masy o tom že ste šťastné a nepýtajte viac nič!

Čím bližšie si k prachu tohto sveta, tým väčší chudák si. Smetiari, hrobári, hajzelbaby ... No čím sa živí výkvet ľudstva dnešnej osvietenej doby?

Zuckeberga na Facebooku živia vaše smädné duše. Čože? Duše? Čo je to za nevedecký pojem? Z nehmotnej substancie žijú umelci, filmové hviezdy ktoré tomuto svetu ozaj nedali nič hmotné, sú multimilionármi! Rôzni organizátori z ktorých rúk nevyjde nič materálne, hýbu svetom. Bill Gates, bývalý najbohatší muž sveta tiež nezbohatol preto, lebo niekoho fyzicky nasýtil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Drieme a za zárobok si kupujeme sny. Dokonca naša práca je snom o tom že len chlebom je človek živý. Však aj zástancovia memetiky by povedali že nie, a moralista Dawkins svojimi idealistickými rečičkami o tom ako máme myslieť by súhlasil rovnako.

Snáď nikto kto vyhlasuje že hmota je jediný "duch" sveta nežije z tejto hmoty, nič pre tú hmotu neurobil a práve naopak tento materialista nafukuje prázdne bubliny svojho umu a úspesne tieto bubliny predáva masám ktoré sa že vraj musia ešte veľa toho učiť, lebo žijú v tmárstve.

Myslel som na to ako zarobiť službou pre ľudí. Myslel som na to ako čím viac zarobiť. A príklady hovoria aby som predával veci nehmatateľné! Aký to rozpor s materialistickou vedou! No ja peniaze nemilujem a falošné služby mám zábrany konať. Tak zostávam tam kde som s vedomým že všade môžem pôsobiť pozitívne na Svet, že môžem pôsobiť na svet aj v zmysle ozajstného idealizmu, nie toho skrytého ktorý vanie z istého smeru ...

Jozef Kamenský

Jozef Kamenský

Bloger 
  • Počet článkov:  316
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Zaváži len to, čo neumiera a pre nás neumiera to, čo umiera s nami. Zoznam autorových rubrík:  filozofické zamysleniapoéziaduchovnoumenieportréty blogerovDuch pôsobiaci v časealchýmia vareniaangelológiahistóriaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu