reklama

Tak povedal Satan ...

Ja Satan nikdy nedovolím aby mal človek slobodu a sám vedel čo je preňho dobré a čo zlé. Nikdy nedovolím aby jeho myseľ bola tak čistá aby sa v nej mohli zrkadliť Pravdy Existencie. Nikdy nedovolím aby človek mal tak čisté srdce aby ním mohol sám vnímať Pravdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (71)

Vždy budem ľuďom vnucovať myšlienky o tom že svet je len obrovský mechanizmus ktorý nemá pána a takto sa tým pánom stanem ja sám! Vnucujem ľuďom myšlienku že sú len stroje a oni si potom takto zorganizujú svoj život. Skrz vášne a pudy ich budem riadiť a len ja budem ich pánom! Nedovolím aby sa stal človek samostatnou duchovnou bytosťou ktorá prežíva svoje telo!

Skrz pudy a vieru v nich riadim ľudí. Vyvolávam v nich túžbu po neexistujúcich veciach aby som ich potom skrz túto túžbu mal v moci. Napríklad veria v moc peňazí a nevedia že za touto túžbou som ja. Len ja ich riadim, sú mojimi bábkami! Nechcem aby sa človek spoliehal na silu svojho ducha, nechcem aby vedel že len jeho práca má cenu, ja chcem aby veril nejestvujúcej chimére, aby sa v jeho duši vytvorilo vákuum do ktorého vkročím ja a prevezmom moc nad jeho osobou!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád ak ľudia veria v spásu peňazí a moc egoizmu ktorá ich k nim dovedie. Som rád ak pochopili že spoločnosť musia pretvoriť na obrovský stroj ktorý budem riadiť len ja! Milujem týchto závislých na rôznych drogách, zábave, módnych výstrelkoch a pôžitkoch... Milujem tých ktorí sa trasú o hmotné veci, o svoju cigaretku, najnovšiu techniku a pekné šaty a takto sa dajú najať ako otroci na prácu pre ďalších mamonárov.

Milujem tých ktorí neveria v lásku ako v to čo mení svet. Milujem tých, ktorí vsadili na pudy a takto sa nechajú mnou riadiť. Áno moji milí, nie je iná cesta v spoločnosti ako zotročiť, alebo byť zotročený!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som rád že vo výrobných firmách uplatňujete môj manuál vo vzťahoch medzi sebou. Som rád že využívate môj postup ako zotročiť človeka ktorý spočíva v tom aby ste v ňom zabili vôľu k slobodnému konaniu a zasiali doň zmysel pre hierarchiu krorá spočíva na nenávisti a strachu ľudí medzi sebou navzájom. Traste sa o pôžitky a preto uplatňujte násilie voči svojim blížnym. Zahájim boj všetkých proti všetkým! Nech si len myslia že bojujú sami za seba, to ale len ja som ich pánom!

Som rád keď veríte tomu že len strach môže človeka motivovať k väčším výkonom. A ak chcete zisk čím skôr a čím väčší, ak teda ste dobrými synmi mňa Satana, budete ako moji synovia v správaní dôslední v zotročovaní tých, ktorí vám zisk vyrobia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som rád ak človeka už zas berú len ako číslo. Jeden z davu. Vyžmýkame ho a príde ďalšie číslo v poradí. Nepotrebujeme súcit a trpezlivosť nám nehovorí nič. A láska nech zíde z očí a srdca! Ja chcem votkať do srdca človeka nenávisť, lebo v nej je sila a ak ponížite iného človeka, jeho sila bude slúžiť vám a všetci dohromady mne!

Ty túžiš po pôžitkoch, ja ti dám prácu aby si si zarobil na cigarety, dobrý chľast, veci na ktoré ulovíš opačné pohlavie a inú zábavu. Chceš to mať? Daj mi za to svoju slobodu, vyhecuj v sebe svoje pudy, staň sa otrokom a zotročuj iných!

Nech sa tvoj krik nenávisti ozýva výrobnými halami ako bič dozorcu nad Izraelom v Egyptskom zajatí, nezľutuj sa nad slabším, lebo len telesné silné a duchovne slabé prežije aby som to ja mohol ovládať! Som rád že duch môjho komunizmu a nacizmu ešte žije!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech duch selekcie a eugeniky zavládne nad svetom aby ostali len tí silní pre mňa! Moji, otroci, moje bábiky, moji ľudia! Ja vojdem človeku do mysle a budem mu vnucovať myślienky o jeho jedinečnosti, dám mu schopnosti aby sa stal nadradeným nad inými, alebo jeho nadanie zvrátim v môj prospech.

Ja Satan som všade! Som tak ľudský v tom že podporujem vaše slabosti! Viem že ma milujete skrz lásku k peniazom, sebelásku a vyžití sa v pokorovaní blížnych. Chodíte do kostolov, veríte, ale aj tak väčšinu času venujete mne! Nekonáte skutky Boha ktorý vám dal slobodu, ale moje skutky! A ja som tomu rád.

Jozef Kamenský

Jozef Kamenský

Bloger 
  • Počet článkov:  316
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Zaváži len to, čo neumiera a pre nás neumiera to, čo umiera s nami. Zoznam autorových rubrík:  filozofické zamysleniapoéziaduchovnoumenieportréty blogerovDuch pôsobiaci v časealchýmia vareniaangelológiahistóriaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu