reklama

Približujúci sa Samhain

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Smrť krásavica v bielom
mení krv na víno

čierne vrany básnia o kráľovstvách svetla
o princeznách a bozkoch ktoré kresia k životu

Sme mŕtvi alebo umrieme
čo na tom záleží ak krv prchá do nebies?

Neopijem sa viac ako ma opije Samhain
netreba približovať smrť drogami
Ona je tu nádherná a jasná.

Nehovor nič, stačí mi reč chryzantém
a čakám na čas budúci.
No ten sa v tele nekoná ...

Samhain ponára do ticha
so zámerom vyvolať v nás búrku duše
Som mŕtvy už dnes
a môj život je predsa len tam kde je moja myseľ

moja myseľ je v prelínaní svetov
ona je vo večnosti

Samhain
opájaš ma vôňou omanného dymu
ten stúpa len do nebies
a moja duša by tam chcela s ním tiež

A je tam
moja duša v nebesiach
a tu dáva pozor na telo
ktoré si utvorila

Och, zažitie novembrového vzduchu
keď sa vám nechce nič
len vnímať nuance duchovných želaní

Pozrite ako po lúke kráča smrť
a prezradí tajomstvo byliniek a chorôb
dnes som trhal zmrznutý skorocel ...

Jozef Kamenský

Jozef Kamenský

Bloger 
  • Počet článkov:  316
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Zaváži len to, čo neumiera a pre nás neumiera to, čo umiera s nami. Zoznam autorových rubrík:  filozofické zamysleniapoéziaduchovnoumenieportréty blogerovDuch pôsobiaci v časealchýmia vareniaangelológiahistóriaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu